Екологічна косметика
Добровільне екомаркування «Зелена Зірка» підтверджує, що косметика відповідає екологічним вимогам і безпечна для здоров’я людини і навколишнього середовища. Отримати екомаркування можуть виробники змивної і незмивної парфумерної і косметичної продукції. До змивної продукції відносяться: шампуні, тверді і рідкі засоби для кондиціонування волосся (кондиціонери, маски), гелі для душу, тверде туалетне мило, рідке мило. Незмивна косметика – креми…
Добровільне екомаркування «Зелена Зірка» підтверджує, що косметика відповідає екологічним вимогам і безпечна для здоров’я людини і навколишнього середовища.
Отримати екомаркування можуть виробники змивної і незмивної парфумерної і косметичної продукції.
До змивної продукції відносяться: шампуні, тверді і рідкі засоби для кондиціонування волосся (кондиціонери, маски), гелі для душу, тверде туалетне мило, рідке мило.
Незмивна косметика – креми і лосьйони для рук, ніг, обличчя і тіла, засоби для укладання і догляду за волоссям, засоби для штучної засмаги, сонцезахисні засоби, дезодоранти і антиперспіранти, зубні пасти, засоби для гігієни порожнини рота, косметика для догляду за дитячою шкірою і парфумерна продукція.
Основні критерії екологічної оцінки:
- Дотримання природоохоронного законодавства (викиди, відходи).
- Дотримання вимог з якості та екологічної безпеки сировини, забезпечення сталої якості готового продукту.
- Відсутність канцерогенних, мутагенних, токсичних компонентів в складі продукту.
- Обмеження щодо використання консервантів, барвників і ароматизаторів, особливо в засобах, що контактують з порожниною рота.
- Наявність на підприємстві системи екологічного менеджменту або її елементів, включаючи екологічну політику, план природоохоронних заходів, навчання персоналу.
- Вимоги до упаковки продукту: її складу і зручності використання.
Стимули створювати еко-косметику
- Відповідність запитам покупців. «Красу без шкоди здоров’ю» сьогодні все частіше обирають як жінки, так і чоловіки, з урахуванням екологічності підбираються косметичні засоби для дітей. Використання екокосметики стає конкурентною перевагою для салонів краси і SPA-центрів. Сьогодні екологічні центри краси і магазини екопродукції стають популярними, формуються екологічні ніші в індустрії краси та здоров’я, істотно сприяючи підвищенню попиту на екокосметику.
- Економія ресурсів – скорочення витрат. Раціональне використання ресурсів і грамотне поводження з відходами, налагоджене виробництво дозволяє підприємству скорочувати виробничі витрати. Це також сприяє окупності інвестицій, в разі, якщо компанія модернізувала виробництво.
- Екологічний імідж. Екомаркування – додаткова маркетингова перевага в умовах посиленої світової тенденції екологічного та здорового способу життя. Компанія може позиціонувати свій бренд як соціально і екологічно відповідальний, підвищуючи інтерес і довіру споживачів та ЗМІ до своєї продукції і діяльності. Разом з цікавістю і довірою зростають продажі.
Процедура сертифікації включає в себе аудит документації та підприємства, інспекційний контроль.