Екологічний магазин

Добровільне екомаркування «Зелена Зірка» підтверджує, що магазин відповідає екологічним вимогам і його діяльність завдає мінімальне навантаження на навколишнє середовище. Магазин, який отримав екомаркування, привертає до себе багато позитивної уваги як з боку покупців, так і з боку ділових партнерів, закріплює позиції лідера і новатора. Екологічну сертифікацію можуть пройти стаціонарні підприємства роздрібної торгівлі та торгові компанії….

Екологічний магазин

Добровільне екомаркування «Зелена Зірка» підтверджує, що магазин відповідає екологічним вимогам і його діяльність завдає мінімальне навантаження на навколишнє середовище.

Магазин, який отримав екомаркування, привертає до себе багато позитивної уваги як з боку покупців, так і з боку ділових партнерів, закріплює позиції лідера і новатора.

Екологічну сертифікацію можуть пройти стаціонарні підприємства роздрібної торгівлі та торгові компанії.

Основні критерії оцінки екологічності:

  • Дотримання природоохоронного, санітарного, трудового, пожежного та іншого законодавства.
  • Раціональне споживання ресурсів (енергоспоживання, водоспоживання, раціональне управління кліматом приміщень), ведення моніторингу господарської діяльності.
  • Грамотне поводження з відходами та зменшення утворення відходів.
  • Впровадження системи зелених закупівель для потреб щоденного функціонування магазину.
  • Застосування екологічно безпечної побутової хімії.
  • Збільшення частки екотоварів в асортименті магазину і виділення подібної продукції на стендах.
  • Застосування в якості упаковки екологічних матеріалів або інших альтернатив.
  • Інформування персоналу і споживачів про екологічну політику магазину.

Стимули отримати статус «еко-магазин»

  • Залучення нових покупців і партнерів. Екомагазин в його міжнародному розумінні (ресурсозберігаючий, що збільшує асортимент екологічно безпечної продукції, мінімізує відходи тощо) – це той формат магазину, якого сьогодні не вистачає покупцям, що ведуть активний, здоровий спосіб життя, цікавляться екопродуктами. Це формат, що привертає увагу покупців преміум-сегмента, а також іноземців. Такий статус дозволяє налагодити перспективні ділові зв’язки і підвищити лояльність з боку зарубіжних і внутрішніх партнерів – особливо виробників відомих брендів.
  • Економія ресурсів – скорочення витрат. Завдяки дотриманню вимог щодо раціонального використання ресурсів, відмови від одноразових речей, грамотному поводженню з відходами, екомагазин може скорочувати свої витрати, не знижуючи при цьому рівень обслуговування клієнтів.
  • Екологічний імідж. Екомаркування – це додаткова маркетингова перевага в умовах посиленої світової тенденції екологічного та здорового способу життя. Магазин може позиціонувати себе як соціально та екологічно відповідальний, підвищуючи інтерес і довіру споживачів та ЗМІ до своєї продукції і діяльності. Разом з цікавістю і довірою зростають продажі.

Процедура сертифікації включає аудит документації та приміщення магазину. Проводиться інспекційний контроль, в ході якого перевіряється виконання екологічних вимог.

Схожі записи