Екологічне будівництво

Екологічне маркування «Зелена Зірка» виділяє лідерів галузі і підтверджує, що вироблена продукція відповідає екологічним вимогам, безпечна для здоров’я людини, завдає мінімальне навантаженняна навколишнє середовище і має переваги на ринку екологічного будівництва. Яка продукція може бути маркована? Добровільне екомаркування доступне для цілого ряду будівельних матеріалів: підлогових покриттів (лінолеум, ламінат, паркет), теплоізоляції, гіпсокартону, листового скла, сухих будівельних…

Екологічне будівництво

Екологічне маркування «Зелена Зірка» виділяє лідерів галузі і підтверджує, що вироблена продукція відповідає екологічним вимогам, безпечна для здоров’я людини, завдає мінімальне навантаженняна навколишнє середовище і має переваги на ринку екологічного будівництва.

Яка продукція може бути маркована?

Добровільне екомаркування доступне для цілого ряду будівельних матеріалів: підлогових покриттів (лінолеум, ламінат, паркет), теплоізоляції, гіпсокартону, листового скла, сухих будівельних сумішей, ПВХ-профілів.

Основні критерії оцінки екологічності:

Сировина

  • Безпека при видобутку сировини, наприклад, відкритим способом: ефективність видобутку, вплив на підземні і поверхневі води, повітря, рівень шуму при вибухових роботах, вплив на ландшафт, методи його відновлення після вироблення кар’єрів.
  • Якість сировини: наявність чітких вимог (внутрішній регламент), паспорта безпеки на сировинні компоненти.

Готова продукція

  • Споживчі властивості товару: енергоефективність, звукоізоляція, гарантійний термін використання (довговічність).
  • Екологічні характеристики продукту: аналіз рецептури на вміст небезпечних для навколишнього середовища і людини речовин (канцерогенних, мутагенних, токсичних), заборона на утримання в рецептурі важких металів, обмеження на типи використовуваних інгібіторів горіння, лабораторні випробування продукту.

Виробництво продукції

  • Дотримання природоохоронного законодавства, виконання нормативів.
  • Зниження негативного впливу на навколишнє середовище на етапах виробництва: ресурсозбереження (енергоефективність, мінімізація відходів, повернення відходів у виробництво, використання вторинної сировини), моніторинг і прагнення до зниження питомої кількості викидів, скидів і відходів, система екологічного менеджменту або її елементи, включаючи екологічну політику підприємства та план природоохоронних заходів.

Транспортування продукції

  • Транспортування продукції повинно здійснюватися оптимальними оптовими партіями по системі оптимальних маршрутів, зменшуючи обсяги спалювання палива і викидів шкідливих речовин в атмосферу.

Упаковка продукції

  • Повинна складатися з матеріалів, що підлягають утилізації.
  • Мінімізація кількості пакувальних матеріалів, в тому числі упаковки від сировинних компонентів.
  • Етикетка повинна інформувати про екологічні та експлуатаційні характеристики, повинна додаватися інструкція по правильному встановленню, експлуатації, можливості утилізації продукту і упаковки.

Стимули впровадження еко-стандартів і сертифікації будівельних матеріалів.

Економічні вигоди:

  • Скорочення споживання ресурсів, кількості відходів, що утворюються, транспортних витрат, екологічних ризиків

Підвищення конкурентоспроможності:

  • Виділення з групи аналогічної продукції, позиціонування продукції як екологічної.
  • Достовірне підтвердження високої якості продукції та її безпеки для здоров’я людини і навколишнього середовища.

Репутація, імідж, брендинг:

  • Позиціонування компанії як соціально і ековідповідальної.
  • Зміцнення внутрішньої корпоративної культури.

Схожі записи