Екологічний офіс

Добровільне екологічне маркування офісних приміщень «Зелена Зірка» підтверджує, що офіс характеризується мінімальним навантаженням на навколишнє середовище. Турбота про співробітників Люди – основа успіху будь-якої компанії. Від їхнього здоров’я і працездатності, прихильності вашій справі залежать результати комерційної діяльності. Екомаркування дозволяє створити сприятливі умови для роботи, скоротити кількість днів непрацездатності, знизити «плинність» кадрів. Економія ресурсів – скорочення…

Екологічний офіс

Добровільне екологічне маркування офісних приміщень «Зелена Зірка» підтверджує, що офіс характеризується мінімальним навантаженням на навколишнє середовище.

Турбота про співробітників

Люди – основа успіху будь-якої компанії. Від їхнього здоров’я і працездатності, прихильності вашій справі залежать результати комерційної діяльності. Екомаркування дозволяє створити сприятливі умови для роботи, скоротити кількість днів непрацездатності, знизити «плинність» кадрів.

Економія ресурсів – скорочення витрат

Екомаркування дозволяє більш раціонально використовувати ресурси, необхідні для роботи. Економічні вигоди від раціонального використання електроенергії, води, паперу, відмови від одноразових речей – відчутні.

Екологічний імідж

Підтвердження відповідності офісу екостандартам дозволить компанії позиціонувати себе як соціально і екологічно відповідального роботодавця, підвищити інтерес суспільства і ЗМІ до своєї діяльності. Екомаркування – це додаткова маркетингова перевага.

Для отримання екомаркування компанія проходить оцінку відповідності на:

  • Наявність зелених закупівель.
  • Наявність елементів екологічної політики.
  • Грамотне поводження з небезпечними відходами.
  • Використання витратних матеріалі та мінімізацію споживання.
  • Енергоефективність використовуваної техніки.
  • Навчання і мотивування співробітників, інформування відвідувачів і клієнтів.

Додаткові вимоги допомагають організації сконцентруватися на найбільш важливих для себе аспектах:

  • Вибір екобезпечних товарів (послуг) для забезпечення офісу.
  • Роздільний збір відходів.
  • Вибір енерго- і водозберігаючого обладнання.
  • Соціально-екологічна політика компанії, підвищення відповідальності співробітників.
  • Створення комфортного і здорового робочого середовища.
  • Екополітика за межами офісу – зелені заходи.

Процедура екомаркування включає аудит документації та очний аудит офісного приміщення. Сертифікований офіс проходить інспекційний контроль, що стимулює керівництво і співробітників підтримувати і підвищувати екологічну ефективність офісу.

Схожі записи