Екологічне прибирання
Добровільне екомаркування «Зелена Зірка» виділяє лідерів галузі і підтверджує, що миючі та чистячі засоби відповідають екологічним вимогам, безпечні для здоров’я людини і навколишнього середовища. Яка продукція може бути сертифікована? Миючі засоби для посуду – рідкі миючі засоби на основі поверхнево активних речовин для побутового та професійного використання, призначені для миття посуду вручну. Засоби для посудомийних…
Добровільне екомаркування «Зелена Зірка» виділяє лідерів галузі і підтверджує, що миючі та чистячі засоби відповідають екологічним вимогам, безпечні для здоров’я людини і навколишнього середовища.
Яка продукція може бути сертифікована?
- Миючі засоби для посуду – рідкі миючі засоби на основі поверхнево активних речовин для побутового та професійного використання, призначені для миття посуду вручну.
- Засоби для посудомийних машин – рідкі та тверді, таблетовані та порошкові засоби для миття посуду в посудомийних машинах.
- Синтетичні засоби для прання – пральні порошки, рідкі засоби для прання, пом’якшувачі для тканин, засоби для виведення плям.
- Універсальні чистячі засоби – універсальні порошкові і рідкі засоби для очищення різних поверхонь: підлог, стін, меблів, сантехніки, кухні тощо.
Основні критерії оцінки екологічності:
Для отримання екомаркування «Зелена Зірка» необхідно пройти оцінку відповідності вимогам до всіх стадій життєвого циклу продукції.
- У складі продукції заборонені до застосування:
- Основні інгредієнти повинні бути здатні біологічно розкладатися.
- Дотримання природоохоронного законодавства при виробництві.
- Мінімум відходів виробництва.
- Налагоджена система екологічного менеджменту, екополітика.
Стимули створювати засоби для еко-прибирання
- Відповідність запитам покупців. Безпечні засоби для прибирання будинку – це збереження здоров’я і краси, тому все більше сучасних жінок і сімейних пар віддають перевагу саме таким продуктам. Саме безпечні миючі та чистячі засоби застосовуються в екоофісах і екоготелях. Також екосредства входять до асортименту екомагазинів.
- Економія ресурсів – скорочення витрат. Раціональне використання ресурсів і грамотне поводження з відходами, налагоджене на виробництві, дозволяє скорочувати підприємству виробничі витрати. Це також сприяє окупності інвестицій в разі, якщо компанія модернізувала виробництво.
- Екологічний імідж. Екомаркування – це додаткова маркетингова перевага в умовах світової тенденції екологічного та здорового способу життя. Компанія позиціонує свій бренд як соціально та екологічно відповідальний, підвищуючи інтерес і довіру споживачів та ЗМІ до своєї продукції і діяльності. Разом з інтересом і довірою зростають продажі.
Процедура сертифікації включає аудит документації та виробництва. Сертифіковане підприємство проходить інспекційний контроль.