/ / Екологічне прибирання

Екологічне прибирання

Добровільне екомаркування «Зелена Зірка» виділяє лідерів галузі і підтверджує, що миючі та чистячі засоби відповідають екологічним вимогам, безпечні для здоров’я людини і навколишнього середовища. Яка продукція може бути сертифікована? Миючі засоби для посуду – рідкі миючі засоби на основі поверхнево активних речовин для побутового та професійного використання, призначені для миття посуду вручну. Засоби для посудомийних…

Екологічне прибирання

Добровільне екомаркування «Зелена Зірка» виділяє лідерів галузі і підтверджує, що миючі та чистячі засоби відповідають екологічним вимогам, безпечні для здоров’я людини і навколишнього середовища.

Яка продукція може бути сертифікована?

  • Миючі засоби для посуду – рідкі миючі засоби на основі поверхнево активних речовин для побутового та професійного використання, призначені для миття посуду вручну.
  • Засоби для посудомийних машин – рідкі та тверді, таблетовані та порошкові засоби для миття посуду в посудомийних машинах.
  • Синтетичні засоби для прання – пральні порошки, рідкі засоби для прання, пом’якшувачі для тканин, засоби для виведення плям.
  • Універсальні чистячі засоби – універсальні порошкові і рідкі засоби для очищення різних поверхонь: підлог, стін, меблів, сантехніки, кухні тощо.

Основні критерії оцінки екологічності:

Для отримання екомаркування «Зелена Зірка» необхідно пройти оцінку відповідності вимогам до всіх стадій життєвого циклу продукції.

  • У складі продукції заборонені до застосування:
  •  Канцерогенні, мутагенні речовини, що впливають на репродуктивну функцію, токсичні, сенсибілізуючі, небезпечні для навколишнього середовища хімічні речовини.
  •  Фосфати, фталати, активний хлор, оптичні відбілювачі, важкі метали.
  • Основні інгредієнти повинні бути здатні біологічно розкладатися.
  • Дотримання природоохоронного законодавства при виробництві.
  • Мінімум відходів виробництва.
  • Налагоджена система екологічного менеджменту, екополітика.

Стимули створювати засоби для еко-прибирання

  • Відповідність запитам покупців. Безпечні засоби для прибирання будинку – це збереження здоров’я і краси, тому все більше сучасних жінок і сімейних пар віддають перевагу саме таким продуктам. Саме безпечні миючі та чистячі засоби застосовуються в екоофісах і екоготелях. Також екосредства входять до асортименту екомагазинів.
  • Економія ресурсів – скорочення витрат. Раціональне використання ресурсів і грамотне поводження з відходами, налагоджене на виробництві, дозволяє скорочувати підприємству виробничі витрати. Це також сприяє окупності інвестицій в разі, якщо компанія модернізувала виробництво.
  • Екологічний імідж. Екомаркування – це додаткова маркетингова перевага в умовах світової тенденції екологічного та здорового способу життя. Компанія позиціонує свій бренд як соціально та екологічно відповідальний, підвищуючи інтерес і довіру споживачів та ЗМІ до своєї продукції і діяльності. Разом з інтересом і довірою зростають продажі.

Процедура сертифікації включає аудит документації та виробництва. Сертифіковане підприємство проходить інспекційний контроль.

Схожі записи