Екологічний офіс
Добровільне екологічне маркування офісних приміщень «Зелена Зірка» підтверджує, що офіс характеризується мінімальним навантаженням на навколишнє середовище. Турбота про співробітників Люди – основа успіху будь-якої компанії. Від їхнього здоров’я і працездатності, прихильності вашій справі залежать результати комерційної діяльності. Екомаркування дозволяє створити сприятливі умови для роботи, скоротити кількість днів непрацездатності, знизити «плинність» кадрів. Економія ресурсів – скорочення…
Добровільне екологічне маркування офісних приміщень «Зелена Зірка» підтверджує, що офіс характеризується мінімальним навантаженням на навколишнє середовище.
Турбота про співробітників
Люди – основа успіху будь-якої компанії. Від їхнього здоров’я і працездатності, прихильності вашій справі залежать результати комерційної діяльності. Екомаркування дозволяє створити сприятливі умови для роботи, скоротити кількість днів непрацездатності, знизити «плинність» кадрів.
Економія ресурсів – скорочення витрат
Екомаркування дозволяє більш раціонально використовувати ресурси, необхідні для роботи. Економічні вигоди від раціонального використання електроенергії, води, паперу, відмови від одноразових речей – відчутні.
Екологічний імідж
Підтвердження відповідності офісу екостандартам дозволить компанії позиціонувати себе як соціально і екологічно відповідального роботодавця, підвищити інтерес суспільства і ЗМІ до своєї діяльності. Екомаркування – це додаткова маркетингова перевага.
Для отримання екомаркування компанія проходить оцінку відповідності на:
- Наявність зелених закупівель.
- Наявність елементів екологічної політики.
- Грамотне поводження з небезпечними відходами.
- Використання витратних матеріалі та мінімізацію споживання.
- Енергоефективність використовуваної техніки.
- Навчання і мотивування співробітників, інформування відвідувачів і клієнтів.
Додаткові вимоги допомагають організації сконцентруватися на найбільш важливих для себе аспектах:
- Вибір екобезпечних товарів (послуг) для забезпечення офісу.
- Роздільний збір відходів.
- Вибір енерго- і водозберігаючого обладнання.
- Соціально-екологічна політика компанії, підвищення відповідальності співробітників.
- Створення комфортного і здорового робочого середовища.
- Екополітика за межами офісу – зелені заходи.
Процедура екомаркування включає аудит документації та очний аудит офісного приміщення. Сертифікований офіс проходить інспекційний контроль, що стимулює керівництво і співробітників підтримувати і підвищувати екологічну ефективність офісу.